Imieniny: Wincentego Wodzislawa



Konkursy

Polacy bawią się kolorami w konkursie Dekoral Fashion
Co łączy Lublin z Wrocławiem, a Łódź z Poznani[...]
1000zł do wydania w H&M
Weź udział w konkursie i wygraj bon o wartości aż 1000[...]
środa, 23 listopada 2011 23:47

Lagerfeld znów zaskakuje

Napisane przez  Jagoda Dudzińska
Oceń ten artykuł
(1 głos)

Jak można zauważyć, w ostatnim czasie pojawił się silny trend, któremu uległa już zdecydowana większość świata mody, a mianowicie – wielkie marki chcą być udostępniane również dla mas. Luksus staje się pojęciem szerokim, nie obejmuje tylko najbogatszych, dziś każdy może sobie pozwolić na odrobinę bogactwa.

 

Masowy luksus – czy to nie paradoks?

 

Od kilku sezonów w sieciówkach pojawiają się krótkie kolekcje takich projektantów jak Sonia Rykiel czy Jimmy Choo, a nawet domów mody jak Lanvin czy Versace. Każdy ma dostęp i może kupić sobie obrania czy dodatki sygnowane logotypem dotychczas zarezerwowanym tylko dla „pięknych i bogatych”.

 

Nie tylko projekt, również projektant staje się obiektem pożądania

 

Niemałe zaskoczenie czekało na nas 6 listopada. Tym razem nie ubrania i projekty zostały spopularyzowane i poddane masowości – tym razem sam projektant udostępnił siebie, swoje nazwisko i wizerunek… kosmetykom. Mowa oczywiście o najnowszej kolekcji kolorowych kosmetyków dla Sephory, sygnowanych wizerunkiem Karla Lagerfelda, głównego projektanta domu mody Chanel. Okazuje się, iż nie tylko ubrania projektu Lagerfelda są symbolem współczesnej mody, sam projektant stał się postacią kultową, co jest sprytnie wykorzystywane.

 

Lagerfeld w szklanej kuli

 

Minikolekcja kosmetyków składa się dwóch lakierów do paznokci, paletki 5 cieni do powiek (gdzie każdy z nich ma kształt imitujący posturę projektanta), kosmetyczki i co zaskakujące – lalki przedstawiającej samego Lagerfelda, jak również jego sylwetki zamkniętej w szklanej kuli ze złotym pyłem – przypominającej zabawki z dzieciństwa. Cała kolekcja zamknięta jest w bardzo surowej gamie kolorystycznej – przeważa złoto i czerń. [Zajrzyj do naszej galerii!]

 

Dlaczego w kolekcji kosmetyków pojawiła się lalka i szklana kula – nie wiadomo. Podobnie jak dlaczego w ogóle pojawiła się kolekcja kosmetyków sygnowana nazwiskiem (i wizerunkiem) projektanta. Czy to chwilowa fanaberia i ciekawy dodatek do kolekcji złożonych z samych ubrań czy może zapowiedź dodatkowej linii i nowy trend w świecie mody, tak jak udostępnianie tzw. high fashion dla mas. Co będzie kolejnym krokiem, by choć trochę przybliżyć wielki świat mody przeciętnym ludziom – czekamy z niecierpliwością na odpowiedź.

Więcej z tej kategorii: « Coco Chanel
Login to post comments

Wyraź opinię

Czy uważasz, że studia są potrzebne aby zrobić karierę?
 
 
 
Kategoria: Edukacja

Warto przeczytać

Rozważna czy romantyczna, czyli nowości w sukienkach
Sukienki dziewczęce są hitem nadchodzącej wiosny. Stawi[...]
Kurtki zimowe damskie puchowe – najmodniejsze fasony i kroje
Kurtki puchowe są modne nieprzerwanie od lat, jednak ich [...]
Moda na sukienki w sezonie jesień- zima 2015/2016
Prezentacja sukienek to istotny i wyczekiwany element każ[...]
Gadżety stylowej kobiety
Zawsze wydawało Ci się, że faceci to typowi gadżeciarz[...]
Pasja do ubrań
Jesteś krawcową lub krawcem a może lubisz wyróż[...]
Dodaj stylizację
Najnowsze komentarze:

Re: jak często pozwalacie sobie na metamorfozę? View the latest post
Obawiam się, że jednak większość z nas zbyt rzadko...

Re: Farba z Garniera- jakiś kit View the latest post
Niestety faktycznie niektóre kolory szybko się zmywają....

Re: Deweloper View the latest post
Polecanym deweloperem jest Euro Styl, jedna z jego...

Re: Gabinet kosmetyczny View the latest post
Jak dla mnie wizyty w takich gabinetach to jedynie...

Partnerzy:
Handsomemen.pl Tworzenie stron Joomla Perfumeriapasja.pl Pierwsze objawy ciąży Privat Rengøring service Pasja.org Zostań PARTNEREM