Polacy bawią się kolorami w konkursie Dekoral Fashion
Imieniny: Marii Napoleona



Konkursy

Polacy bawią się kolorami w konkursie Dekoral Fashion
Co łączy Lublin z Wrocławiem, a Łódź z Poznani[...]
1000zł do wydania w H&M
Weź udział w konkursie i wygraj bon o wartości aż 1000[...]
piątek, 27 czerwca 2014 01:27

Polacy bawią się kolorami w konkursie Dekoral Fashion

Napisane przez  SK
Oceń ten artykuł
(1 głos)

Co łączy Lublin z Wrocławiem, a Łódź z Poznaniem? Okazuje się, że zamiłowanie do tych samych kolorów. Dzięki ogólnopolskiej kampanii badawczej Kolorowa Polska Dekoral Fashion, udało się określić preferencje kolorystyczne Polaków na podstawie badań przeprowadzonych na ulicach wybranych polskich miast oraz ankiety udostępnionej Internautom. Teraz mogą oni wziąć udział w konkursie Metamorfozy. Warto, bo do wygrania jest metamorfoza osoby i lokalu.

 

Do 8 sierpnia Internauci mają szansą na wykazanie się swoją kreatywnością i stylem. Wystarczy sfotografować się w dowolnej stylizacji i za pomocą aplikacji dostępnej na http://www.kolorowapolska.pl/metamorfozy dobrać odpowiednie tło do swojego zdjęcia. Dostępne wersje tła to aranżacje wnętrz, które można dopasować uwzględniając swoją osobowość, nastrój czy preferencje. Zdjęcie własnej sylwetki powinno być wykonane na jednolitym tle tak, aby za pomocą aplikacji sprawnie wyciąć je i dopasować do wybranej aranżacji. Im ciekawsze kompozycje fotografii i tła – tym większe szanse na główną wygraną.
W walce o nią, uczestników wesprą ambasadorzy i jurorzy konkursu - Karolina Malinowska
i Olivier Janiak.

 

W pierwszym etapie zgłoszenia będą oceniane przez Internautów. Spośród wszystkich nadesłanych kompozycji, wybranych zostanie trzydzieści, które trafią pod ocenę jury. Na osobę, która, według Internautów i jurorów, wykaże się największym wyczuciem dobrego stylu, czeka profesjonalna metamorfoza pod okiem stylistki Joli Stefańskiej i architekt Kamdi Sosnowskiej. Uczestnik w ramach własnej metamorfozy zostanie zabrany na zakupy i profesjonalne konsultacje w zakresie makijażu i stylizacji. Zaś metamorfoza jego lokalu obejmie konsultacje i opiekę przy tworzonym projekcie przez architekta, oraz malowanie i wyposażenie w oparciu o kolorystyczne upodobania zwycięzcy.

 

Dla wielu osób duże znaczenie ma to, jakimi barwami otaczają się na co dzień. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach akcji Kolorowa Polska przez markę Dekoral Fashion (www.KolorowaPolska.pl) potwierdziły, że Polacy rezygnują z szarych i smętnych pomieszczeń na rzecz soczystych i ciepłych kolorów. Dominujące w polskich biurach kolory kremowy, cytrusowy i perłowy, Polacy coraz chętniej zamieniają na tweedową zieleń, lazurowy szantung czy limonkową taftę.

 

Konkurs Metamorfozy jest częścią ogólnopolskiej kampanii Kolorowa Polska organizowanej przez Dekoral Fashion. Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2014 roku.

 

Więcej z tej kategorii: « 1000zł do wydania w H&M
Login to post comments

Wyraź opinię

Jakiej muzyki słuchasz?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategoria: Rozrywka
Najnowsze komentarze:

Re: Producent meble View the latest post
Funkcjonalne meble do biura, systemy kuchenne, stelaże...

Re: Meble do przedpokoju View the latest post
W przedpokoju mam tylko wieszak i duże lustro w ozdobnej...

Re: Siłownia? View the latest post
Przede wszystkim aby trening przyniósł oczekiwane efekty,...

Re: Niska samoocena View the latest post
Z takim problemem to najlepiej do psychologa https://psychomedic.pl/psycholog-warszawa...

Partnerzy:
Handsomemen.pl Tworzenie stron Joomla Perfumeriapasja.pl Pierwsze objawy ciąży Privat Rengøring service Pasja.org Zostań PARTNEREM